De régen írtam! Pedig egészen jó formában voltam az elmúlt napokban. Ma viszont ballábbal keltem. Illetve nem is, jobb lábbal léptem le az ágyról, de utána rossz kedvem lett. Úgy érzem, valakiben csalódnom kellett/kell, nem mond el valamit, amit nem azért várok, mert pozitív dolog, de jobb lenne tudni. Legalább vége lenne. Túltenném magam rajta.

Ilyenkor mindig az az érzés jár a fejemben, hogy legjobb, ha úgy szervezem életem, hogy mindent el tudjak intézni egyedül is, ha arra kerül a sor. Nem tudok megbízni senkiben...

Forma-1. Órák múlva indulok. Nah jó, még majdnem egy teljes nap, de csak eltelik ez a nyúlfarknyi indőintervallum. Remélem, találkozok Kimi Raikkönennel. Persze, bármelyik pilótával maga az eksztázis lenne összefutni, de Kimi mégiscsak Kimi. Nah majd jelentkezem képekkel jövő héten...

baláZS

A bejegyzés trackback címe:

https://szabobalazs90.blog.hu/api/trackback/id/tr981260409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása