Nehéz kezdet, nehéz folytatás

 2009.06.15. 20:27

Már régen írtam. Nem kell megkövezni érte, megteszem majd én magam. Van magyarázatom is: a pokoli kínjait éltem át az elmúlt napokban. Tudom, hogy mások számára ez kifogásként is hangozhat, de valójában ez egy valós indok. Ha valami fontos dolog nem sikerül, vagy épp az arcbőröm nem a legtökéletesebb formáját mutatja vagy a hajam nem a legsikkesebb varázsában tündököl, pokolian rosszul tudom magam érezni. Valóban pokolian.

Régebben büszke voltam arra, hogy ennyire egyedi vagyok. Persze, mindenki egyedi valamilyen formában, de sokan csak a kombinációnak köszönhetően egyediek. Hogy világosabbá tegyem okfejtésem: az összes átlagtulajdonság külön-külön kalapokban van elraktározva és a legtöbb ember születése előtt sorban áll az „átlagkalapoknál” egy-egy adott ismertetőjegyért, legyen az külső vagy belső. Én pedig, úgy érzem, néhány más embertársamhoz hasonlóan külön kalapokból válogattunk. Nehéz ügy, de el kell fogadni. Lehet, hogy sokak számára nem lesz tökéletes példa, de hagy hozakodjam elő vele: Kimi Raikkönen korábban többször hangoztatta, hogy ő nem ebbe a Forma-1-be való A finn vébé első életfelfogása, életstílusa nem illik ugyanis a mai száguldó cirkusz merev, kissé túlságosan is szigorú elvárásaihoz. Kimi vezetni szeret, nem pedig a különböző médiafellépéseken résztvenni és kétnaponta bevágni a Forma-1 új és új szabálykönyvét. Valahogy én is így érzem magam, nem ebbe a világba kellett volna megszületnem. De ha már itt vagyok, meg kell próbáljam a lehető legjobban megválogatni környezetemet, magamhoz idomítani, hogy minél komfortosabban érezzem magam ebben a –számomra- torz világban.
Megint csak a „réggel” hozakodom elő, de igaz, hogy régen büszke voltam tudásomra, extraérzékenységemre és arra, hogy mennyi szeretetet tudok adni annak a két-három embernek, akiért meg-megdobban a szívem. Ma már néha a pokolba kívánom ezeket a tulajdonságokat, és inkább beállnék az átlagos emberek sorába. Ezt a különcséget egyáltalán nem kiváltságként élem meg, sokkal inkább a sors csapásaként. Az meg, hogy mások nem tudják ezt megérteni, csak még jobban frusztrál. Hányszor hallottam mások szájából, hogy próbáljak meg jobban kijönni az osztálytársaimmal, ne koncentráljak ennyire a feladataimra, blabla… de ha nekem ez a küldetésem, tehetek róla, hogy nem tudok elrugaszkodni tőle. Úgy látszik, nekem ezt a lapot osztotta az élet kártyamestere, vagy kihozom a legjobbat belőle vagy egy másik életben csalást is bevetek laposztásnál.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabobalazs90.blog.hu/api/trackback/id/tr361187407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása