Végre vége

 2009.06.22. 11:25

Az elmúlt hetekben virtuális tollamat pihenőpályára állítottam. A szóbeli érettségik előtt ugyanis egy hétig éjt nappallá téve dolgoztam és a tanulás monotonitásával szenvedtem. De megérte. Nagyon is. Egyrészt túl vagyok rajta, másrészt egész jól teljesítettem. Matekból 100, magyarból 96, töriből 95, informatikából 97, emelt németből pedig 93 százalékkal zártam, valamennyi szóbelim 100 százalék lett. Amikor el-eldicsekszem az eredménnyel, a madarak mindig visszarepülnek hozzám és elcsiripelik, hogy egyesek milyen önimádónak és beképzeltnek tartanak. Pedig gondoljunk csak bele, mindenkinek volt lehetősége így tejesíteni. Nem csak Szabó Balázs számára készítették azokat a feladatlapokat. Persze, ha valaki tegyünk fel, a zsíros pénztárcájával henceg, az már dicsekvés. De egy olyan dologgal, mely során csak a saját kútfőből kitalált hangsorokat és jeleket kell lejegyezni egy elegánsan megszerkesztett papírszeletre, nem hinném, hogy bármiféle hencegésről is lehetne beszélni.

Nah, de ne csak öndicséret legyen a bejegyzésem. Újra lehetőséget kapok, hogy írhassak egy sokak által látogatott F1-es honlapnak, az f1vilag.hu-nak. Már néhány cikket el is terveztem, össze is gyűjtöttem hozzá az anyagot. Mivel elég komoly technikai írásokról beszélhetünk, viszonylag le leszek kötve a következő napokban.

Oh, és hogy el ne feledkezzem az év eddigi csodájáról: végre megérkezett hozzám a Sims3. Tegnap kipróbáltam és, és, és lenyűgözött. A grafikája hasonló az előző szériához, csupán apró finomhangolásokat és parányi ecsetvonásokat alkalmaztak a készítők, de maga a játékélmény, az élet komplexitásának szimulálása szintjén hihetetlen mértékben fejlődött a game. Persze, mindez roppant bonyolulttá teszi a simseink irányítását. Letekerek még néhány órát az új szerzeménnyel és utána bővebb játékbeszámolóval jelentkezem.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabobalazs90.blog.hu/api/trackback/id/tr721200588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása